2 yıllık posta hizmetleri bölümü mezunu ne iş yapar?
Posta bölümü mezunları için hangi iş olanakları vardır? Bu bölümün mezunları hem kamu hem de özel sektörde iş olanaklarına sahiptir. Mezunlar PTT şubelerinde veya özel şirketlerin posta bölümünde çalışabilirler. Ayrıca, nakliye şirketlerinde ve bankalarda bu alandaki mezunlara ihtiyaç vardır.
Posta hizmetleri ne kadar maaş alır?
Verilere göre; bir posta çalışanının deneyime bağlı olarak ortalama maaşı 0 – 1 yıl için 19.400 TL, 2 – 4 yıl için 20.600 TL, 5 – 9 yıl için 23.500 TL, 10 yıl ve üzeri için ise 24 TL’dir.
Posta hizmetleri kaç puanla atanır?
2) Yurt içinde veya yurt dışında sürekli çalışmasına engel olabilecek bedensel veya ruhsal bir hastalığının bulunmadığını Sağlık Kurulundan alınacak resmi raporla belgelendirmek. 3) KPSS P3 puan türünde en az 70 (yetmiş) puan almış olmak.
Posta hizmet ne iş yapar?
PTT Genel Müdürlüğü, (kamu) görevlileri aracılığıyla para postanesi gişe hizmetleri ve bildirim teslim işlemleri sağlar. Temizlik, güvenlik, yük/kurye teslimatı ve kayıtlı ve kayıtsız gönderilerin dağıtımı ve teslimatı alanlarındaki hizmetler (özel) özel kuruluşlar tarafından sağlanır.
Posta hizmetleri okuyan ne olur?
Ne iş yapar? Posta mezunları posta dağıtım şirketlerinde, kargo şirketlerinde, lojistik birimlerinde veya kamu kuruluşlarının posta birimlerinde çalışabilirler.
Posta hizmetleri dersleri nelerdir?
Ders İçeriği Yurtiçi para transferi işlemleri, yurtdışı para transferi işlemleri, posta çeki işlemleri, efektif işlemler, ödeme işlemleri, interaktif posta çeki işlemleri, günlük işlemler ve sistem yönetim prosedürleri ele alınmaktadır. Optimizasyon projeleri, araç takip sistemleri ve taşımacılık hususları ele alınmaktadır.
PTT’de çalışmak için ne mezunu olmak gerekir?
a) Veznedar ve Büro Memuru kadrolarına başvuruda bulunmak için; 1) Veznedar ve Büro Memuru kadrolarına başvuruda bulunmak için, Ek-2’de yer alan listede yer alan bölümlerden en az dört yıllık öğrenim veren bir yükseköğretim kurumundan veya YÖK tarafından denkliği kabul edilen yurt dışındaki bir okuldan mezun olmak gerekir.
PTT maaşları 2024 ne kadar?
Verilere göre; Posta çalışanı 2024 yılı itibarıyla aylık ortalama 22.100 TL maaş alacak. Şehirlere göre ise İstanbul’da ortalama posta çalışanı maaşı 24.300₺, Ankara’da 24.000₺, İzmir’de 24.100₺, Kocaeli’nde 24.200₺, Bursa’da 24.100₺ ve Sakarya’da 24₺.
Posta hizmetleri DGS ile hangi bölümlere geçebilir?
Posta Hizmetleri Ön Lisans programını başarıyla tamamlayanlar, ÖSYM Dikey Geçiş Sınavı’nda (DGS) başarılı olmaları halinde Lojistik Yönetimi, Uluslararası Ticaret ve Finans, Uluslararası Ticaret ve İşletme Yönetimi, Uluslararası Ticaret ve Lojistik alanlarına geçiş yapabilirler.
PTT KPSS kaç puan?
Gişe memuru (KPSS P3) olarak başvuruda bulunabilmek için puanın en az 70.00, mühendis-avukat (KPSS P3) olarak başvuruda bulunabilmek için puanın en az 75 olması gerekiyor.
Posta hizmetleri bölümü hangi üniversitelerde var?
Posta Hizmetleri Bölümü (2 yıl)ÜniversiteBölüm AdıPuan TürüONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİPosta HizmetleriTYTOSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİPosta HizmetleriTYTSİİRT ÜNİVERSİTESİPosta HizmetleriTYTSİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİPosta HizmetleriTYT20 satır daha
Lise mezunu PTT’de çalışabilir mi?
e) En az lise veya dengi okul diplomasına sahip olmak, f) PTT Müdürlüğünden PTT A.Ş. mezunu olmak. Acenteler için şart, Usul ve Esasların 10 uncu maddesi uyarınca uygun görülen bir iş bulma imkânına sahip olmak.
2 yıllık posta hizmetleri ne iş yapar?
İletişim ve eşya taşımacılığında uzmanlaşmış kişileri eğiten bir bölüm. Bu bölüm, özellikle lojistik hizmetleri bağlamında, paket, mektup ve para teslimatı uygulamalarına aşina kişileri eğitir. Sektörde çalışmak için uzman bilgisine ve yüksek görev duygusuna sahip kişilerin eğitilmesini sağlamak.
Posta hizmetleri ne kadar maaş alıyor?
Ankete katılan kullanıcıların paylaştığı maaş verilerine göre, bir posta çalışanının ortalama aylık maaşı 24.600 TL’dir. Bir posta çalışanının en düşük ortalama maaşı 19.700 TL iken, en yüksek ortalama maaşı ise 32 TL’dir.
Posta hizmetleri staj var mı?
Posta Hizmetleri Programı öğrencileri, edindikleri teorik ve pratik eğitim yeterliliklerini takiben Ulusal Staj Programı (UPP) kapsamında başta PTT olmak üzere kargo ve lojistik firmalarında ve ilgili kamu kurum ve kuruluşlarında staj yapabilmektedirler.
2 yıllık mezunlar ne iş yapar?
İki yıllık bölümlerin mezunları hemşire, bilgisayar teknisyeni, ofis yöneticisi, tıbbi sekreter, grafik tasarımcı, aşçı ve bankacılık uzmanı olarak çalışabilirler. İki yıllık bölüm mezunlarının ortalama maaş aralığı 3000 TL ile 4500 TL arasındadır.
Posta hizmetleri bölümünde staj var mı?
Öğrencilerimiz stajlarını 2 yarıyılda, yani yılda toplam 30 iş gününde tamamlamaktadırlar.
Sağlık hizmetleri 2 yıllık ne iş yapar?
Hastanelerde, kliniklerde, sağlık merkezlerinde, huzurevlerinde ve evde bakım hizmeti veren kuruluşlarda aktif rol alabilirler. Görev ve sorumluluklarının bir parçası olarak hastaların tıbbi ihtiyaçlarıyla ilgilenir, ilaçları uygular, tıbbi testler yapar ve çeşitli prosedürleri gerçekleştirirler.
Posta hizmetleri hangi bakanlığa bağlıdır?
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığımıza bağlı olarak faaliyetlerini sürdüren Posta ve Telgraf Teşkilatı Anonim Şirketi (PTT AŞ)’nin, ortaya koyduğumuz misyon ve vizyon doğrultusunda hareket ederek, stratejik bir yaklaşımla ilerleyerek çalışmalarını her geçen gün zenginleştirmesinden mutluluk duyuyorum.